6 Ekim 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 24:COLGATE 3'Ü 1 ARADA DİŞ MACUNU

COLGATE 3'Ü 1 ARADA(3'LÜ ETKİ) DİŞ MACUNU

Herkese merhaba;
Buğün bayramın 3.günü.Bayram bitti sayır umarım bayramınız güzel ğeçmiştir.Benim bayram tatilim güzeldi.
Bu ğün size severek kullandığım ve bittikçe de aldığım bir üründen bahsedeceğim.(vazgeçilmez ürünlerim videomu izlemek için buraya tıklaya bilirsiniz.)



Resimleri internetten buldum ne yazık ki.Benim ki neredeyse bitti ve önceden resmini çekmeyi unutmuşum maalesef.
Ürünü görmeyen yoktur sanırım.1 tl lik bir ürün ama diğer macunlar bir yana bu bir yana bende.





Ürün pazardan, markete,kozmetikçiden kantine her yerde bulunabilen bir ürün ve 0.5-1.5 TL arası fyat aralığına satılıyor.Tam ögrenci dostu olan bir ürün.




Gelelim şu meşhur 3 etkisine

1.güçlü dişler
2.beyaz dişler
3.ferah nefes



Ben aşırı beyaz dişler görmedim.Ama içindeki florür çürüklerden koruyor ve aşırı ferah nefes veriyor.
Mutlaka alın deneyin derim.

Umarım sevmişsinizdir benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 25:AVON GLİSERİNLİ VE GÜLLÜ EL VE TIRNAK KREMİ"olacak.

Hiç yorum yok: