22 Ekim 2014 Çarşamba

YENİLENEN CİLT BAKIM RUTİNİM

Herkese merhaba
Günün ikinci yazısı ile karşınızdayım.Bu aralar bir çalışkanım ki sormayın gitsin.Hadi hayırlısı diyorum.
E malum kış geldi.Benim gibi karma ciltliyseniz(yağlı+kuru) rutininzi değiştirmenin vakti gelmişte geçiyor demektir.Yazdaki gibi iki ğünde bir kil maskesi kışın yapılamıyor maalesef.Zaten elimdeki ürünleri de eski ürün bitirme projemde bitirmiştim.Yeni  ürünlerle , yeni bir düzen oluşturmaya karar verdm .Yalaşık 10 gündür bu düzene uymaya çalışıyorum.Alıştım sayılır.Neyse lafı fazla uzatmadan düzenime geçelim.

Kullandığım ürünlerin toplu hali;

Şimdi ayrıntılı olarak bakalım;



SABAH

Eskiden sabah akşam aynı ürünü kullanırken şimdi sabah başka akşam başka ürün kullanıyorum.
Sabah yüzümü  temizleme pedi yardımıyla Neutrogena pure/shine jelle yüzümü yıkıyorum.Bu ürünü bayram indiriminde almıştım biraz daha kullandıktan sonra yazısını yazacagım.
Tonik olarak da  Şelale Gül suyunu kullanıyorum.Nemlendiriciyi sadece kuru olan yanak ve boyun bölgeme uyguluyorum ve böylece sabah rutinim bitiyorum.

AKŞAM


Akşamları yüzümü makyajımı çıkarmışsam (bebek şampuanıyla makyaj çıkarıyorum) ve maske yapmayacaksam;
Diadermine high tolorens yüz yıkama jeliyle çıkıyorum ve ardından serinin devamı temizleyici tonikle de tonkliyorum.Daha önce de bu seriyi alıp kullanmıştım ancak o zaman yatıştırıcı tonik vardı içinde onu çok sevmiştim.İndirim döneminde de bir tane size bir tane de kendime almıştım.(çekilişte kazanan arkadaşımız iyi günlerde kullansın)Ama bu tonk benim yüzümü yakıyor.Biraz daha kullanım ayrıntılı yazısını yazacagım.
Nemlendirici olarak ta Rossmann'dan aldığım BABY DREAM markasının yüz ve vücut kremini kullanıyorum.Akşamları tüm yüzüme uyguluyorum bunu.

 
MASKE YAPILACAKSA;(ÇARŞAMBA-PAZAR)

Maskeyi akşam yapıyorum genelde.Bence maskeler temiz cilde uygulanmalı yani  yüzümü temizleme jeliyle temizledikten sonra maske uyguluyorum.

ÇARŞAMBA GÜNÜ
Bugün benim kil maskesi günüm ya hazır garnier saf ve temizi(yazısı burada) yada tozkilden maske yaparak kullanıyorum.Ama kil maskesinden sonra yüzüme bir tanede nemlendirici maske yapıyorum şu anda totes meer'ın nem maskesini kullanıyorum(yazısı burda)

PAZAR
Bu gün de krem tarz da br temizlik maskesi uyguluyorum.Bu maske ya totes meer'in temizlik maskesi(yazısı burada :) ) yada gratis'den aldığım köpük maske oluyor.Onun yazısı da yakında gelecek.Bu maskelerin ardıdan bir bakım maskesi yapıyorum ya canlandırıcı;ya antiage yada antistress tarzinda bir bakım maskesi oluyor.

Bir yere gideceksem ve yüzüm çok yaglıysa;

Yag emici maskeyi yapıyorum onun videosu da burada izlemek isterseniz diye.

Banyo da ve banyo sonrasında yaptığım cilt bakımı



Banyo da sıcak suyun altında gözeneklerim iyice açılsın  diye peeling yapıyorum.Peeling olarak da indirimden aldığım ve hiç sevmediğim NEUTROGENA markasının pure/shine peelingini kullanıyorum.Biraz daha kullanıp yazısını yazacağım.

Banyodan sonra da T bölgeme peel off maske yapıyorum.Burun bandı niyetine kullandığım bu ürünü sevdim yakında yazısı yazılacak.

Yüzüme dokunmadan önce mutlaka ellerimi yıkıyorum ve işim bittikten sonrada;


Ellerimi nemlendiriyorum.Bunun için bu aralar Arko nem inci dokunuşu el kremini kullanıyorum.Sonra da dudaklarımı Bee Beauty Lip Balm'ı kullanıyorum.(Yazısı burada)

Benim bu aralar uyguladığım cilt bakım rutinim bu şekilde.Umarım seversiniz.Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

YENİLENEN CİLT BAKIM RUTİNİM VİDEOSU


Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 32: PUREDERM  YABAN MERSİNLİ OKSİJEN MASKESİ" olacak.

Hiç yorum yok: