7 Ekim 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 25:AVON GLİSERİNLİ VE GÜLLÜ EL VE TIRNAK KREMİ

AVON GLİSERİNLİ VE GÜLLÜ EL VE TIRNAK KREMİ

Herkese merhaba;
Bu ğün size severek kullandığım ve 3-4'lü avantajlı paket olarak aldığım Avon markasına ait olan bir el kreminden bahsedeceğim.Hala kataloglarda var mı bilmiyorum ama bulursanız mutlaka alın deneyin derim.

Ürün bu şekilde pembe ambalajlı.Mor renk favorim olsa da pembe gönlüm sende modu da var tabi.

Ürün E vitaminli ve gliserinli.100 ML 'lik boyutu var ve uygun fiyatlıydı ben aldığımda.










Ürün biraz sıvı kıvamlı ve bu nedenle de kolay emiliyor.

Beyaz renkli bir krem.Tırnaklara iyi geliyor bunu fark ediyorsun ve benim için yeterli bir nem veriyor.
Çok hafif ve hoş bir gül kokusuna sahip.Ben ele verdiği yumuşaklığı ve hafif kokusunu çok beğendim.



Uzun zamandır aynı kremden kullanıyorum o nedenle biraz ara verip başka kremlerde denemek ve evde ki krem stogumu tüketmek istiyorum ama daha sonra tekrar indirimde görürsem alıp deneye de bileceğim bir ürün kendisi.

Çevrenizde Avon satıcısı varsa ve bu krem duruyorsa alın demeyin derim.Avon markasının tüp şeklinde olan kremlerini zaten seviyorum ama bu krem benim favorilerimden biri.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar takipte kalın ve kendinize iyi bakın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 26: AVON COLOR TREND AMETHYST RUJ"olacak.

Hiç yorum yok: