9 Ekim 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 26: AVON COLOR TREND AMETHYST RUJ

AVON COLOR TREND AMETHYST RUJ

Herkese merhaba;
Bayram tatili bitti yeniden iş/okul hayatı başladı.Umarım tatiliniz iyi geçmiştir.Benim ki güzeldi.Gelelim buğünkü konumuza;buğün  size severek kullandığım bir rujdan bahsedeceğim.
 AVON COLOR TREND AMETHYST RUJ
Avon markasının COLOR TREND serisine ait olan bu ruju severek kullanıyorum.Rengi güzel ,kalıcılık fena değil ,içinde az miktarda ışıltıları var  ancak kuru bir yapıya sahip altına mutlaka bir nemlendirici uygulanmalı yoksa fena kurutuyor.
 AVON COLOR TREND AMETHYST RUJ
Rujun eldeki görünümü bu şekilde.Mor alt tonlu bir pembe ama benim dudaklarımda daha dogal duruyor .Dudak rengime yakın bir renk olduğu içinde çok dogal ve saglıklı bir ifade katıyor.
Ama dediğim gibi kuru yapılı bir ruj.Nemlendirici kullanmadığım zaman çizğilere doluyor ve dudağımı aşırı kurutuyor.

Tüm bunlara ragmen sevdiğim  bir dudak ürünü.Biterse tekrar almam ama bu tonlarda bir ruj edinebilirim....(benden 5 üzerinden 3 aldı)

Umarım sevmişsinizdir.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.Ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 1"olacak

Hiç yorum yok: