5 Ekim 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 23:GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA

GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA

Herkese merhaba
Yeni bir gün ve yeni bir yazı ile karşınızdayım. Buğünkü yazım ;çok sevdiğim hatta aşkım diye nitelendirdiğim bir ürün olan Garnier saf ve temiz 3'ü 1 arada olacak.Ben maske olarak kullansam da ürün;peeling+temizleme jeli+maske olarak da kullanılabiliyor.






Jel olarak biraz yıpratıyor benim cildimi,peeling olarak da banyoda kullanmışlığım var ama favori kullanım alanı maske.Yazın 2 günde bir,kışın hafta da 1 kez olacak şekilde kullanıyorum.Ve çok da memnunum.

GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA

  1. Ürün her yerde bulunabiliyor ve çok uygun fiyatlı normal hali A101 ,BİM vb marketlerde 9.90 TL ve 150 ML lik boyutu ile görmeyen yada kullanmayan kalmamıştır sanıyorum.Ama ben yine de tarif edeyim.
  1. Ürünün içinde beyaz kil var ve maske özelliğini buradan alıyor yani aslında bir kil maskesi.
  2. İçinde bulunan mavi peeling taneleri biraz büyük ama benim için bir sorun teşkil etmiyor.
  3. Ürünün içinde salisilik asit var.
Bu nedenlerden dolayı karma veya yağlı ciltlerin kullanımına sunulan bir ürün.


Ürünün görünümü böyle.
Tek sevmediğim özelliği tüp şeklinde olduğu için agzı hemen kirleniyor.:)
Kolay ulaşılan,uygun fiyatlı ve her işe yarayan bir ürün arıyorsanız birde karma/yağlı ciltliyseniz bu ürünü mutlaka deneyin derim.





Umarım sevmişsinizdir;benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 24:COLGATE 3'Ü 1 ARADA DİŞ MACUNU"olacak

Hiç yorum yok: