29 Ekim 2014 Çarşamba

DİKKAT ÇEKİLİŞ VAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Herkese merhaba ilk blog çekilişiyle karşınızdayım.
Bu çekiliş küçük bir çekiliş olacak ve 2 hafta sürecek.

Gelelim hediyelerime;


  1. ELİDOR DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ SETİ:Bu ürünü bayramda almıştım elimde başka şampuanlar da olunca alıp hediye etmek istedim.
  2. ORAL B DİŞ FIRÇASI:Şu anda kullanıyorum ve bence güzel bir ürün.Macunla takım olur diye düşündüm.
  3. PERLODENT MED SENSİTİV MACUN:Med olanı bu ay kı  favorilerim de vardı.Bunu da severek kullananlar var .Denemeniz  için gönderiyorum.
  4. BABY DREAM SABUN:Elim de iki tane daha sabun var.Bu markanın kremini de bu ay ki favorilerim de gördünüz.Hassas yetişkinler de kullanabilir diyor.İçinde paraben boya vb yok.
  5. RESS MARKA TATLI BADEM YAGI: Ben de bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum.İleri ki günlerde saç maskesi tarifinde de kullanacağım .Kazanan arkadaş da denesin diye yolluyorum.
  6. DOTTİNG PEN:Bu aralar  nail arta taktim.Bir iki tane de video çektim sırası geldikçe onları da yükleyeceğim.Bu ürünü EBAY sitesinden aldık.1.5 ayda geldi.2 tane sipariş edilmişti.Kazanan arkadaş da bizim gibi gelmesini beklemesin istedim.




GELELİM KATILIM ŞARTLARINA 

  1. BLOGUMU BLOGLOVİN'DEN TAKİP ETMENİZ.TAKİP ETMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN 
Bunu yaptığınızda çekilişe katılıyorsunuz ama + hak isterseniz;

  1. YOUTUBE KANALIMI TAKİP ETMENİZ +1 HAK(TAKİP İÇİN BURAYA TIKLAYIN)
  2. TWİTTERDAN TAKİP ETMENİZ  +1 HAK (TAKİP İÇİN buraya tıklayın)
  3. BU LİNKİ/YADA VİDEOYU BLOG/YOUTUBE KANALI VB YERDE PAYLAŞIRSAN +1 HAK  KAZANIRSIN


İSMİNİZ SÜRE SONUNDA KAGITLARA YAZILACAK VE KURA ÇEKİLECEK BUNUN DA VİDEOSUNU KANALA YÜKLEYECEĞİM.(ÇEKİLŞE KATILDI VE+2 HAK ALAN KİŞİNİN ADI 3 DEFA YAZILACAK YANI + HAKLAR ADINIZIN TEKRAR YAZILMASINI SAGLIYOR VE BUDA KAZANMA ŞANSINIZI  ARTTIRIYOR)



ÇEKİLİŞE KATILMAYI UNUTMAYIN BELKİ SİZE ÇIKAR KİM BİLİR



KATILDIGINIZ ZAMAN KATILDIĞINIZI,YAŞINIZI VE ŞEHRİNİZİ    YAZININ ALTINA YORUM OLARAK BIRAKIN ORADAN LİSTELEME YAPACAĞIM.
ÇEKİLİŞ:29 EKİM-12 KASIM ARASI OLACAK
YURT DIŞI GÖNDERİM YAPAMIYORUM VE 18 ALTI KİŞİLER AİLELERİNDEN İZİN ALMAK ZORUNDADIR



ÇEKİLİŞİN VİDEOSU;



Hiç yorum yok: