24 Ekim 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 32:BOTANİCAL CHOİCE OXYGEN BUBBLE MASK(BLUEBERRY)

BOTANİCAL CHOİCE OXYGEN BUBBLE MASK(BLUEBERRY)


Herkese merhaba 
Yeni bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım.Bildiğiniz gibi ben cilt bakımı yapmayı(genel olarak bakımı) çok seven biriyim.Bunun nedeni belki biraz kokuşumsu olmam belki de karma bir cildim olduğu için hafif bir ihmalde siyah noktalara bogulmam olabilir.Belki de her ikisi de kim bilir.
Cilt bakımın da en sevdiğim şey maskelerdir,maskelerde tercihim temizleyici tarz da olan maskelerdir .Bu maskeyi de bir indirim sırasında almıştım  ve artık fanı oldum.



Maskemiz bu şekilde ikili ambalajlı şekil de satılıyor .Gratis'den de alınabileceği gibi bu tarz bir maskeyi Watsons da da gördüm.Belki onun markası farklıdır daha alıp denemedim.
Bu maskenin bir de kayısılısı var ki onun kokusu da çok güzel.Ben ikisinin etkisini benzer buluyorum  sadece kokuları biraz  farklı .


Maskeyi kuru ellerimizle kuru yüzümüze sürüyoruz ve maske havayla temas edince köpürüyor biz o sırada maskeyi ovalıyoruz.Tıraş köpüğü gibi oluyor sonra da yüzümüzü yıkıyoruz .
Maske sonrasında  yüzüm temizlenmiş ve parlamış ğibi hissediyorum.

Maske en güzel  temizlik maskesi diyemem ama en eglenceli maske olduğu kesin. İndirim de almayı planlıyorum.

Bu tarz köpüren maskelerden büyük boyda var mı?Eger biliyorsanız aşagıya yorum bırakır mısınız?

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazım :"PROJECT PAN 2  ( YILBAŞI İNDİRİMİNE KADAR)"olacak.

Hiç yorum yok: