28 Ekim 2014 Salı

EKİM 2014 FAVORİLERİM(MY FAVORITES ON OCTOBER 2014 )

Herkese merhaba;
Yeni bir günde yeni bir yazıyla karşınızdayım. Buğünkü yazım EKİM ayı favorilerim üzerine olacaktır.

Favorilerilerimi iki video halinde yükledim;1. bölümde renkli kozmetik favorilerimin ve ikinci kısım da da bakım ürünleri favorilerimin neler olduğunu anlatarak videolarını çektim.

Yazılarını birlikte yazmaya karar verdim.
Gelelim ilk videoma;yani renkli kozmetik ürünlerime;



  1. ESSENCE QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ:Ayrıntılı yazısını yazacağım ama bu ay özellikle siyah rengini çok kullandım.
  2. FLORMAR 362 NUMARALI OJE:Hafif simi bir pembe renk.Tek katta bile çok güzel renk veriyor.Severek kullanıyorum bu ojeyi.. Flormarın bu beyaz kapaklı serisini severek kullanıyorum.
  3. BEE BEAUTY LİP BALM-ÇİLEKLİ:Çok hoş br rengi var günlük ruj gibi kullandım.Zaten project pan de de yer alan bir üründü.Ayrıntılı yazısı burada
  4. FLORMAR 101 NUMARALI GÖZ KALEMİ:Özellikle BİHTER makyajı denilen makyajı yaparken çok kullandım.
  5. RİVAL DE LOOP YOUNG 01  NUMARALI KAPATICISI:Hafif çizgilere dolmasına ragmen çok güzel bir ışıltı ve arta kapatıcılık veren bir ürün severek kullanıyorum ayrıntılı yazısı yazılacak.
  6. RİVAL DE LOOP YOUNG FRESH KİCK MAKE UP FONDÖTEN:Mat yapıda bir fondöten severek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı burada
  7. LAGEİNA MARKALI EYELİNER:Siyah renkte bir eyeliner.Yurt dışı alışverişinden alındı.Sapı uzun buda sürümünü kolaylaştırıyor.Yazısı yazılacak.
  8. ESSENCE SUN CLUB AYDINLATICI/BRONZER PALETİ: 01 Sun Glow rengi bendeki.Ben far paleti olarak severek kullanıyorum görürsem diger renklerini de alabilirim.

Şimdi de bakım ürünleri favorilerime gelelim;





  1. GLİSS SIVI SAÇ KREMİ:Bu ay saç kremi kullanmadım ve saçımı açmak için bu ürünü severek kullandım.Ayrıntılı yazısı burada:)
  2. KİPA BÜTÇE ISLAK HAVLU:80 tane var ve 1.05 tl .Kapaklı ambalajıyla da severek kullanıyorum.
  3. HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ: Saçımım daha uzun süre dalgalı durmasını saglıyor o nedenle sevdiğim bir ürün oldu.
  4. PERFECT PURİTY AGIZ ÇALKALAMA SUYU:Yazısı burada ne kadar sevdiğimi söylemeye gerek yok herhalde.
  5. PERLODENT MED MED DİŞ MACUNU:Ailece severek kullanıyoruz.Ayrıntılı yazısı yazılacak.
  6. GLİSSS SIVILAŞTIRILMIŞ KREATİN İÇEREN ŞAMPUAN:Ayrıntılı yazısı yazılacak ama şampuan sonrası krem kullanmama gerek bırakmıyor o kadar yumuşak bırakıyor.
  7. JONHSON BABY ŞAMPUAN:Makyajımı çıkarmak ve  kendi yaptıgım şampuanı yaparken kullanıyorum.Bittikçe de herhangi bir bebek şampuanı alıyorum.Ama bunun kokusu çok güzel ama göz yakıyor:)
  8. BABY DREAM YÜZ VE VÜCUT KREMİ:Çok severek kullanıyorum. Hafif yağlı bir  yapısı var ama neyse.
  9. ISANA SAÇ BAKIM YAGI:Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
  10. BENRİ ALEO VERALI VÜCUT LOSYONU:Çok severek kullandım ayrıntılı yazısı da burada
  11. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Çok severek kullanıyorum . Yazısı burada
  12. GRATİS'E ÖZEL PEEL OFF MASKE:Ayrıntılı yazısı yazılacak.
  13. NEUTROGENA PURE SHİNE TEMİZLEME JELİ:Severek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı yakında.
  14. SLİKON PED: Kesinlikle birlikte kullanılan ürünün etkisini arttırıyor.

Ekim 2014 bakım ürünleri favorilerim videosu 






UMARIM SEVMİŞSİNİZDİR BENİM ŞİMDİLİK SÖYLEYECEKLERİM BU KADAR SONRAKİ YAZIMA KADAR KENDİNİZE İYİ BAKIN VE TAKİPTE KALIN.

Hiç yorum yok: