21 Ekim 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 30:FLORMAR LİPLİNER MATİC NO:709

Herkese merhaba
Bügunkü   ürünümüz Flormar markasına at olan bir dudak kalemi.
evin tek kızının dudak kalemi
FLORMAR LİPLİNER MATİC
Gördüğünüz gibi bu dudak kalemi biraz eski bir seri ,hale piyasa da var mı bilemiyorum.Bir ara kalemlere takmıştım ve evi renk renk dudak kalemi ve göz kalemiyle doldurmuştum, şimdiki takıntım (hevesim) maskeler; almamak için kendimi iyice tutuyorum.Bu kalem de o  takıntılı zamanlardan kalma bir dudak kalemi.

Ben pek dudak kalemi sevmem o nedenle aşırı bir dudak kalemim yoktur.Bu kalemin   hem rengi  hem de asansörlü oluşu onu   digerlerinden daha çok sevmeme neden oluyor.
FLORMAR LİPLİNER MATİC
Şu güzel renge bakın ya;çok dogal bir renk bayılıyorum ben bu renge bu renkte  orta fiyatlı bir ruj arayışındayım bu aralar.
FLORMAR LİPLİNER MATİC
Kalemin eldeki duruşu  bu şekilde ama dudakta da çok dogal bir duruşu var.Sürümü kolay kalıcılıgı güzel tek dezavantajı asansörlü kalemlerin çogunda oldugu gibi kolay kırılıyor.

Piyasa da  yoktur  artık ama benim severek kullandığım bir kalem oldu.Benzer renkte bir dudak kalemi ve ruj almak istiyorum ama daha karar vermedim markaya.

Neyse benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Hiç yorum yok: