17 Mayıs 2015 Pazar

ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİM(MİGROS,ROSSMANN,BİM,WATSONS)

Merhaba herkese
Biraz geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım ama inanın fırsatım olmadı.Hem daha başka şeylerde alabilirim diye erteledim hem de zaman  bulamadım.Ğeç olsun da güç olmasın deyip yazıma başlayayım) ne dersiniz.
evin tek kızı mona shopping
ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİ(MİGROS,ROSSMANN,BİM,WATSONS)
Genel olarak indirimleri nasıl buldum önce ondan biraz bahsedeyim.Ben bu indirimleri pek sevmedim.Hem benim ihtiyacım olan ürünlerde indirim yoktu hem de bazı yerler fiyatlara önce zam sonra da indirim yapmışlardı.Bir tafta önce 13 TL olan bir ürün %50 indirimle 11 TL olur mu?
Bu nedenle de GRATİS  mağazasından bir şey almadım.Stantları yenilememişlerdi bile. Watsons'dan almak istediklerim de indirim yoktu olanlarda bana uygun değildi zaten o nedenle duş jeli almakla yetindim .Rossmann indirimleri bitmişti eskisi gibi indirim yapmıyor artık sanırım nazara geldi.Bu indirim dönemini şampiyonu Migros'du. Büyük bir mağazaya gittiyseniz baya bir şey almışsınızdır.Benim gittiğim küçük bir şubeydi ve çeşiti yoktu ama oradan aldıklarımı sevdim.Şimdi neyi nereden kaça aldım ona geçelim.

MİGROS

evin tek kızı mona shopping
ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİ(MİGROS,ROSSMANN,BİM,WATSONS)
Migros'dan bu ürünleri aldım.Pembe greyfurtlu ürünün peelingini severek kullanmıştım ve 2 tane bitirmiştim.Şimdi de temizleme jelini aldım.Çok güzel kokuyor.Bunu stoklamak için aldım.
FİYATI 4.95 TL
Garnier saf ve temiz 3'ü 1 arada bu ürünü stoklamak için aldım.Elimde ki bir tane yedeği de size ilerleyen günlerde çekilişim de vereceğim.FİYATI 4.95 TL
Lux sabun bu ürünü alış sebebim yok almış bulundun.FİYATI 0,75 TL

Başka şeylerde almak istiyordum ancak gittiğim magaza da sadece bu ürünler vardı.

ROSSMANN

ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
Kozmetik olarak sadece bunları aldım ve başka bir şey almamak için kendimi çok zor tuttum.
Rival de loop markası %50 indirimdeydi.Rujlarını ne kadar sevdiğim malum ben de göüme kestirdiğim iki rengini aldım.İkisinden de çok memnunum.
Üstteki renk 25 numara (3,5 TL FİYATI)
attaki renk 59 numara (3,5 TL FİYATI)
Bunun dışında ;rival de loop natural kapatıcımı da 01 numarasını alarak yedekledim.(4,9 TL FİYATI)
Essence indirimde değildi ama bu ürüde indirim vardı sanrım.eçe uçlu eyeliner almak istiyordum.Daha önce kullandığım zannettim ama değilmiş.Bu ürünü 8 TL fiyata aldım.Yazısını yazacağım.

BİM

ANNELER GÜNÜ İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
Bu da Bim'den yaptığım alışveriş.Sade ve sade lip balmı aldım ve bana 2 tane bebek şampuanı testeri verdiler bu ğüne kadar ne Watsons'dan bede Gratis'den tester almamış biri olarak birim gönlümde yer kazandı.(Lip balm sürekli orada satılıyor ve 2 TL)

Bunun dışın da da Watsons'dan 2 tane duş jeli aldım.Biri ballı biri de hindistan cevizli olanı.İki tanesi 2,5 TL idi.

Benim indirimden aldıklarım bu kadardı.İhtiyacım dışında ürün almamaya özen gösterdim ve bütçemi zorlamdım bu konuda çok mutluyum.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kdar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

3 yorum:

sevdicann dedi ki...

Migrostan aldıkların gerçekten çok uygunmuş:)

Pembe Dünyam dedi ki...

güle güle kullan bende bloguma beklerim :)

İnci Çelik dedi ki...

Aldıklarını güle güle kullan canım. Rujların rengine bayıldım.