3 Mayıs 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 95:ROSENSE NEMLENDİRİCİ MASKE

Merhaba herkese
Buğün size bir nem maskesinden bahsedeceğim.Ben maske yamayı seviyorum.Hatta cilt bakımında en sevdiğim şey maskelerdir.Ama cildim bir ara aşırı kurumuştu ve ne yaparsam yapayım bu kurulup bir türlü geçmiyordu.Ben de o sıralarda bana ROSENSE firması tarafından gönderilen bu nem maskesini denedim ve çok sevdim.Buğün de sizler için yorumunu yapacağım.Umarım hoşunuza gider ve faydalı olur.
ROSENSE NEMLENDİRİCİ MASKE
Bende ki tester alanı ama ROSENSE hediye paketi yazım da da bahsettiğim gibi tam boyu da var.34 tane tester vardı ve ben bu yazıyı yazmadan önce 10 tanesini kullandım.Bu maskeyi Rosense'in peelingiyle beraber kullandım ve ikisinden çok memnun kaldım.Maske diğer nem maskeleri gibi kullanılmıyor.Duştan sonra kullanmanızı öneriyor ki ben o şekilde kullandım.
ROSENSE NEMLENDİRİCİ MASKE
Ürünü banyodan çıktıktan sonra hemen uyguluyoruz ki o sırada oluşan hemi vb cildimize hapsetsin.Kesinlikle agır değil ve cildi yaglandırmıyor. Kısa sürede cilt emiyor ve yumuşacık oluyor.İsteyen üzerine nemlendirici bile sürebilir agır gelmez yapısı o kadar ince.Ben bunu banyodan sonra haftada 2 kez uyguladım ve üstüne nemlendirici sürmedim.Cildim yumuşacık oldu.Nemi hapsetmesi gerçekten dogru bir tabir.Bu ürün bundan sonra benim banyo sonrası maskem olacak ve bu şekilde de elimdekiler bitince temin edeceğim.Harika kokusu dq tüm bu özelliklerinden sonra + bir özellik olarak kalıyor.Karma-yaglı ciltliler de en önemli sorun nem maskesinin cildi yaglandırması bunda kesinlikle öyle bir sorun yaşamıyorsunuz.Benim sevmeme neden olan da bu .Yaz geliyor ve karma da olsa her cildin neme ihtiyacı var. Yağlandırmayan bu nem maskesi bu dönemlerde gerçekten kurtarıcı alabilir.
Bu ğüzel maskeyle tanışmamı sağladığı için Rosense firmasına çok teşekkür ederim.
Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Feyza Bulut dedi ki...

Elinize sağlık. Alternatif olarak bebek gibi cilt için evde maske tarifleri konusunu da inceleyebilirsiniz.