9 Mayıs 2015 Cumartesi

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ÖNCESİ YAPILAN İHTİYAÇ ALIŞVERİŞLERİ

Merhaba herkese
Buğün sizlere biraz geç yazılmış bir yazıyı paylaşıyorum.Anneler günü geldi dayandı ama ben daha önce aldıklarımı sizlerle bir türlü paylaşamadım.Daha da vakit kaybetmeden paylaşayım istedim.Aldıklarımın hepsi indirimden alındı ve uzun bir düre içinde alındı.Video da fiyatlarını paylaştım.Bakım agırlıklı olan alışverişimde aldıklarımla ilgili sorunuz varsa yorum bırakmaktan çekinmeyin.Hadi başlayalım;
ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ÖNCESİ YAPILAN İHTİYAÇ ALIŞVERİŞLERİ
Aldıklarım bu şekilde.Ayrı ayrı resimlemedim ama videosunu da çekmiştim.Gelelim şimdi neler varmış:
  1. ALEİN GODLE DUŞ JELİ: DIY projesi için aldım elimdeki çekilmiş videoları yükledikten sonra sizlerle vücut peelingi yaptığım videoyu paylaşacağım orada kullanıldı.
  2. KİPA MY LADY EKONOMİK PAKET GECE PEDİ: İçinde 28 tane gece ve 10 tane gündüz pedi var.Paket olarak 3TL olunca 2 paket almıştım.Çok da sevdim.
  3. SLEPPY 4'LÜ ISLAK HAVLU:Her biri 70'li ve kapaklı olunca aldım.
  4. ALEİN GODLE ÇİLEKLİ EL VE VÜCUT LOSYONU:Bu ürünün avakadolusunu sevmiştim.Şimdi çilekli olanını denemek istedim.
  5. KİPA MY BEAUTY HİDROFİL PAMUK
  6. KİPA TARAK
  7. KİPA ISLAK HAVLU(2 ADET)
  8. KİPA BÜTÇE ISLAK MENDİL
  9. KİPAKUTU MENDİL(4 ADET)
  10. DOVE EL KREMİ
  11. GARNİER MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
Aldıklarım bu şekilde.Genel olarak aldıklarımdan memnunum.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazıma kadar kendinize dikkat edin ve beni takip etmeyi unutmayın.



İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw


2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan tatlım:)

Sedef Coşkun dedi ki...

güle güle kullanın :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr