1 Mayıs 2015 Cuma

FİKRİ MÜHİM PAKETİM GELMİŞ HOŞ GELMİŞ (GLİSS MİLLİON GLOSS ŞAMPUAN KİTİ)

Merhaba canlar;
Buğün size Fikri Mühim tarafın dan  benim ve çevremdeki 5 kişinin denemesi için gönderilen bir paketten bahsedeceğim.Fikri Mühim sitesi;agızdan agza reklam kampanyası mantığıyla çalışıyor.Zorlama olmuyor hiç bir şey sohbet ederken konuşulan sevdim sevmedim tarzı şeyler kısaca.Benim katıldığım ikinci kampanya.Her kampanya herkese gitmiyor.Onlar sizi seçiyor ve ürünleri gönderiyorlar.Sizde çevrenizdekilerle ürünleri deneyip yorumlarınızı rapor  olarak bırakıyorsunuz. Olumlu olumsuz yönlerini değerlendiriyorsunuz ve bunlar firmalara iletiliyor.
Kamuoyu yoklaması tarzı bir çalışma prensipleri var.Katılı ücretsiz.

Buğün bahsedeceğim pakette bana 2 gün önce geldi.
FİKRİ MÜHİM PAKETİM GELMİŞ HOŞ GELMİŞ (GLİSS MİLLİON GLOSS ŞAMPUAN KİTİ)
Paket kocamandı.Stant şeklindeydi.Sanırım benimki yolda açıldığı için her yeri jelatinle sarılmış olarak geldi.Ürünlere bir şey olmamış Allah'dan.
Paketten 1 tane 400ML 5 tane de 250 ML şampuan var.2 tanesi hariç diğerleri dağıtıldı bile.(Buradan DİLEK ve BAHAR arkadaşlarıma duyurulur gelin alın artık)
Çıkan diğer şeylerse;
5 tane broşür ve 1 tane mektup 1 tane de yapılması gerekenleri gösteren katalog çıktı.
Benim kutumdan indirim broşürü vb şey çıkmadı.Ya kargolama hatası yada yolda düştü bilmiyorum.

FİKRİ MÜHİM PAKETİM GELMİŞ HOŞ GELMİŞ (GLİSS MİLLİON GLOSS ŞAMPUAN KİTİ)
Mat saçlarım var ve koyu renkteler ne kadar sağlıklı olsalar da parlak olmayınca kötü gözüküyorlar bu ürünü denemeyi çok istiyordum.Ürünü denedikten sonra yorumlarımı sizlerle paylaşırım.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

1 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

güzel günlerde kullan cnm