2 Mayıs 2015 Cumartesi

KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ BİODER MARKASINDAN(TEŞEKKÜRLER BİODER)

Merhaba herkese;
Mayıs ayı güneşle birlikte geldi.Hava sımsıcak insanın içine işliyor.Ben de bu güzel günde sizlerle bana gelen bir paketten bahsedeceğim.Genelde ürün almadan önce testerları denemeyi sevdiğim için bu paketi de çok sevdim.BİODER markalı genelde eczanelerde satılan bir marka ve bebek ürünleri-cilt bakımı -saç bakımı vb ürünleri var.
BİODER MARKA
KÜÇÜK BİR TANIŞMA PAKETİ BİODER MARKASINDAN
Ürünler bu şekildeydi.Tanıtım broşürleri ve testerlardan oluşmuş küçük ve faydalı bir paket.


  • BİODER AGE REVERSE KREM TESTERİ :2 ADET


  •  BİOXCİN FEMİNA SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI ŞAMPUAN TESTERİ 2 ADET


  • BİOBABY SAÇ VE VÜCUT ŞAMPUANI TESTERİ 1 ADET

  • BİODER BİO CLEAN TESTER 1 ADET

  • BIXCİN FORTE SAÇ DÖKÜLMELERİNE KARŞI ŞAMPUAN TESTERİ 1 ADET





  • BİO BABY TESTER TORBASI:Torbanın içinde baby yagı,şampuanı,losyonu vb şeyler var.




  • BİODER SKİN CARE TESTER TORBASI:İçinde çeşitli kremlerin testeri var
Ürünler için BİODER  markasına çok teşekkür ederim.Yorumlarımı bitenlerim de sizlerle ayrıntılı bir şekilde paylaşmayı düşünüyorum.
Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

1 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Güle güle kullan canım deneyimlerini bekliyorum :) Bu arada bloğumda konuk yazar olmak istemişsin tabi ki seve seve :) Konuk yazar olmak için daha önce hiçbir yerde yayınlanmamış, reklam içerikli olmayan özgün bir yazını görselleri ve blog adresin ile birlikte kizsalseylerblog@gmail.com adresime gönderebilirsin. Yayınlarım :) Öptüm ♥