4 Mayıs 2015 Pazartesi

MAYIS AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET OF MAY)

Merhaba herkese
Mayıs ayı geldi sonunda ve havalarda iyice ısındı.Umarım nazarım degmez de sogumaz hava.Yogun bir temponun içindeyim ve sürekli makyaj yapmam kısaca bakımlı :) görünmem gerek yani.Kalktığım gibi dışarı çıkamıyorum maalesef.Makyaj artık zorunlu oldu bence yapmamak suç gibi insanlar öyle bakıyor.Ben makyajımı sade tutmaya özen gösteriyorum ve genelde göz makyajına agırlık veriyorum.Bu ayda öyle olacak tabi ki.Bu ay hangi ürünleri seçtim neleri kullanacağım hadi bir bakalım;
MAYIS AYI KOZMETİK SEPETİM(MY MAKE UP BASKET OF MAY)
Ürünlerim bu şekilde.Ben bu ürünleri küçük bir plastik kaba (sepete) koyuyorum ve genelde bu ürünleri kullanıyorum.Çok sık kullanmadığım yada elimin az gittiği ürünleri koymayı seviyorum.Şimdi sepette neler var sırayla bakalım.Sırayı soldan sağa göre yapmışım o nedenle biraz karışık olacak;
  1. GOLDEN ROSE 112 NUMARA OJE:Kahve tonlu bir oje kıvamı sıvı olmasa renk harika.Büyük ihtimalle de kısa süre sonra bir yazı yazarım ayrıntılı bu ürünle;
  2. KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ:Düzenli kullanmayla sanki hafif bir iyileşme oldu tırnaklarım da.Şimdi baz olarak kullanıyorum ve seviyorum.Yazısını yazdım kısa sürede yayınlayacağım.
  3. FLORMAR PRETTY RENKSİZ CİLA:Az kaldı ve kıvamı iyice koyulaşmaya başladı. Ojelerimin üstüne sürüp bitireceğim yerine yenisini almam.Yarıdan sonra küçük şişede olduğu için kullanımı zorlaştı.
  4. RİVAL DE LOOP YOUNG FONDÖTEN: Severek kullanıyorum.Hafif yapılı ve cildime tam renkte olan bir ürün.Bitirmeden yeni bir ürün olmamayı düşünüyorum.
  5. ESSENCE GET BİG LASHES MASKARA:Çok az kaldı bitmesine bitirip yeni bir maskara açmayı planlıyorum.
  6. ESSENCE FAR BAZI:Far bazı olmadan nasıl makyaj yapıyormuşum ben anlamadım.
  7. RİVAL DE LOOP YOUNG KAPATICI:Bunu çok severek kullanmıştım. Stick ve pembe alt tonlu olduğu için de yeni kapatıcı alınca kullanmayı bırakmıştım artık kullanıp bitireyim.
  8. NİVEA ESSENTİAL CARE LİP BALM:Çok az kaldı bu ay biter kesin.
  9. ESSENCE 04 (ON THE CATWALK) RUJ:Severek kullanıyorum artık havalar iyice ısınmaya başlamadan bu tonlarla vedalaşayım istedim.(şaka yaz kış bu ton gider bana :))
  10. GOLDEN ROSE RİCH COLOR 05 RENKLİ OJE:Kıvamı koyu  yapısı kalın sevmedim ben bu seriyi ama bu rengi seviyorum o nedenle de bu ay kullanmak istedim.
  11. RİVAL DE LOOP YOUNG 02 NUMARA 9'LÜ FAR PALETİ:Üstteki 3 farın tozutması kötü olsa da alttaki renkler harika.Fiyatına göre performansı iyi.Severek  kullanacağım.Ve her renk de var palette daha ne olsun.
  12. EBAYDAN ALINAN DİPLİNR: Elimin alışması için koydum bir özelliği yok.
  13. ESSENCE 155 NUMARA OJE:Kahve alt tonlu bordo.Tırnakta inanılmaz düzel duruyor .Yazısını yazacağım ama bu tonu arıyordum ben tam istediğim ton.
  14. ESSENCE 176 NUMARALI OJE:Siyah -gri arası bir rengin içinde simler var severek kullanıyorum bu tarz simli ojeleri.
  15. RİVAL  DE  LOOP Q10 CC KREM TESTER:Bu ürünü Rival de loop Q10 krem serini aldığım da içinden çıktı.Ben de ki en açık rengi ve 5 ML boyutu var.Deneyeceğim ve beğenirsem indirimlerde almayı planlıyorum.
  16. RİVAL DE LOOP PUDRA
  17. FLORMAR İKİLİ GÖZ KALEMİ:Siyah kısmı kullanıyorum ama o da artık akıyor bu ayda kullanıp siyah kısmı tekrar kullanmayacağım.
  18. GABRİNİ 131 NUMARA MAVİ KALEM FARI:Bahar geldi diye koydum.Genelde göz kalemi olarak kullanıyorum.
Benim bu ay kullanmayı planladığım ürünler bu şekildeydi.Umarım sevmişsinizdir.
Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

2 yorum:

Madamoje dedi ki...

İyi günler de kullan tatlım :)
eğer bloguma ziyaret edersen çok mutlu olurum :)
madamoje.blogspot.com

Unknown dedi ki...

güze blogunu yeni keşfettim ve takibindeyim artık senide bloguma beklerim canım :)