15 Mayıs 2015 Cuma

KONUK YAZAR OLMAK İSTER MİSİN?



Merhaba herkese
Buğün sizler bloguma konuk yazar almayı düşünüyorum demek için topladım.Kardeş blog durumu benim çok hoşuma gidiyor ve değişik blog sahipleriyle ortak şeyleri paylaşmayı seviyorum. Blog yazmanın ve okumanın da mantığı düşüncelerin paylaşılması değil mi zaten.Ben de bu sebeple bloguma konuk yazar arıyorum.Bu sayede kardeş bloglarımızın sayısını arttıracağız hem de yeni bloglar keşfedeceğiz.Herkese hitap etmesi içinde bloguma konuk yazar olmak isteyen arkadaşlarımızın "MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR ?"adı altında yazılarını paylaşmalarını isteyeceğim.Birilerinin çantalarını kurcalamak hem merak uyandırır hem de çok eğlenceli olur diye düşündüm.Makyaj yapmayan ama konuk yazar olmak isteyen arkadaşlarımızda "ÇANTAM DA NE VAR?"adın da bir yazı yazabilirlar.

Blogum da konuk yazar olabilmek için ise;

  1. BLOGUMA ABONE OLMANIZ LAZIM
  2. YAZINIZI  AŞAĞIDAKİ EPOSTA ADRESİNE GÖNDERMENİZ LAZIM
  3. KATILMAK İSTEDİĞİNİZİ DE AŞAĞIYA YORUM OLARAK  KATILDIM VE YAZIYI GÖNDERDİM DİYE BELİRTMENİZ LAZIM
  4. SON OLARAK DA BU YAZIYI PAYLAŞIRSANIZ DAHA FAZLA İNSANA ULAŞIRIZ VE DAHA ÇOK GENİŞLERİZ.
Yapılması gereken bunlar.Gördüğünüz gibi çok fazla şey istemiyorum.Konuklarımın yazıların her perşembe "KONUK YAZAR KÖŞEM "adı altında bir başlıkta paylaşacağım.

Hepinizi bekliyorum.Duyanlar duymayanlara aktarsın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: