16 Mayıs 2015 Cumartesi

DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET (TEŞEKKÜRLER DERMADOLİN KOZMETİK)

Merhaba herkese
Buğün size DERMADOLİN KOZMETİK tarafından denemem için gönderilen bir paketten bahsedeceğim.Ürünlere geçmeden önce firma yetkililerine çok teşekkür ederim.Hem bana bu güzel paketi gönderdikleri hem de YURTİÇİ KARGO sorunu deneniyle 2 defa yollama sabrını gösterdikleri için.(daha sonra bir kargo sorunsalı yazısı yazmayı planlıyorum 2 dir sorun yaşıyorum bu kargo firmasıyla eve gelmeden adresi evde yoktu yada bulamadık diyorlar )
 DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET
Kutumdan bir sürü tester ve 2 tam boy ürün çıktı onun dışında çıkan ürünler numuneydi.(numune ürün demek hem boyca hem de miktarca küçültülmüş ürün demektir.Bendekiler normal ambalajlıydı ama ürünleri normal paketinden 1/5 'i kadardı.)
 DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET
Bu ürünler kutumdan çıtı.Numune olan ve içlerinde az olan ürünleri tamamlama ve daha iyi bir deneme fırsatı bulmam için gönderilmişti.Ben de numune olan ürünleri tamamladım ve çok da memnun kaldım denediklerimden.
 DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET
Bunlarda dediğim gibi kutumdan çıkan  numune ürünlerdi.İçlerinde az vardı ve denemen için gönderilen testerlar bu ürünlere aitti.(ben testerları bu ürünlerin içine doldurdum ve tam ürün oldular)
Şimdi ayrıntılı bakalım;



  • CERADOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON LİPO
  • SERANEM SAÇ BAKIM ŞAMPUANI


  • CERADOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON HİDRO
  • SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI
dermodalin evin tek kızı mona
 DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET
Bunlarda kutunun içinden çıkan tam boy ürünler;ayrı ayrı bakarsak:


  • CERADOLİN-P  YÜZ BOYUN VE ELLER İÇİN NEMLENDİRİCİ KREM
  • SERANEM NEMLENDİRİCİ EL BAKIM KREMİ
evin tek kızı mona dermadolin
 DERMADOLİN KOZMETİK'TEN GELEN GÜZEL BİR PAKET (TEŞEKKÜRLER DERMADOLİN KOZMETİK)
Gönderdikleri tüm ürünler için DERMADOLİN FİRMASINA VE YETKİLİLERİNE çok teşekkür ederim.Ürünleri denedikçe yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

3 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

güzel günlerde kullan canıım bence hepsi harika:))

meryem dedi ki...

Merhaba canım ürünleri kullandım.Şampuanları beğendim.Fakat nemlendirici losyonları özellikle yağ bazlı olanının kokusu yüzünden kullanamadım.Diğer ürünleri severek kullanıyorum.Senin de yorumlarını bekliyorum
www.meryyildiz.blogspot.com.tr

sevdicann dedi ki...

Bu markayı kullanmadım nasıl merak ettim.Yorumlarını beklyorum..