21 Mayıs 2015 Perşembe

NİSAN - MAYIS AYLARI BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLERİM

Merhaba canlar
Uzun süredir yazmadığım bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.Bahsedeceğim ürünlerin büyük bir kısmını  ögrenci yerimdeyken  az bir kısmı da ailemin yanındayken kullanıp bitirdiğim ürünler.Genel olarak ürünleri sevdim ama aralarında çöpe gidenlerde var tabi.Lafı da çok uzatmadan ürünlere geçelim ve neyi ne kadar sevmişim yada sevmemişim onları görelim.
empties of may
NİSAN AYI BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLERİM
Bunlar ögrenci evimde  kullandığım ve  biten ürünlerim.Şimdi tek tek bakalım
empties
NİSAN AYI BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLERİM
  1. COLGATE 3'LÜ ETKİ DİŞ MACUNU:Severek kullanıyorum ve bittikçe de yedekliyorum.
  2. PLAY WORD ISLAK HAVLU:Kapaklı olduğu içinde Şok da satılan bu ıslak havluları sürekli alıyorum.Sanırım 1.25 TL olması lazım.
  3. ALEİN GODLE AVADADOLU LOSYON:Kış için yetersiz bu mevsim için tam gelen uygun fiyatlı bir losyon.Tekar alırım hatta aldım.
  4. FACELLE GÜNLÜK PED 55'Lİ: Geçen anneler gününde almıştım ve 1 senede ancak bitti.Tek tek ambalajlı değildi ama evde kullanım için güzel.Tekrar alabilirim.
  5. PALMOLİVE TERMAL SPA DUŞ JELİ:Bayılıyorum buna tekrar alıcağım.
  6. KİPA KUTU MENDİL:Makyajımı çıkardığım da kullanıyorum.Güzel sevdim yedeklerde olan bir ürün.
  7. NEUTROGENA PORE SHİNE TEMİZLEME JELİ:Severek kullandım ama şimdilik almayı düşünmüyorum.
  8. BEBAK  MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ:Sürekli kullandığım göz yakmayan ,yag bezesi yapmayan her türlü makyajı çıkartan temizleme sütümü elimdeki temizleyiciler azalmaya başlayınca alacağım.
  9. FİERİTY PARFÜM:Çok sevmiştim.Kalıcı kokusu ve portakal çiçeği gibi kokması nedeniyle yazın kullanamadım ve kışın tekrar alabilirim.Bu ürün 5 yılı geçmiş olmalı bu arada.
  10. SÜEL VAZELİN:Sürekli elimde bir vazelin bulunur.Bunu da severek kullandım ve tekrar da alırım.
  11. BABY DREAM EL VE YÜZ KEMİ:Sevdim.Bir ara yüz kremi olarak da kullandım ama el kremi olarak bitirdim.Kışın tekrar alabilirim çünkü bu fiyata bu kalite harika.
  12. DERMOKİL EL KREMİ:Bu üründen çok bitirdim hatta şimdi de bu ürünü kullanıyorum.Kokusu haricinde diğer tüm özellikleri 1 numara.
  13. 3 ADET RUJ:Bunlar flormar yada golden rose markalarına aitler.Çok uzun süredir bendeler bunlardan kurtulup yenilerine yer açmak istiyorum.
EMPTİES OF MAY
NİSAN AYI BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLERİM
  1. DR PLUS KÖK HÜCRE ŞAMPUANI TESTERİ: Nereden elime geçti bilmiyorum ama fırçalarımı temizlerken kullanmışım kesin.
  2. TOTES MEER NEM MASKESİ:Yogun yapılı çok güzel nem veren bir maske.Elimde yedekleri de var.Severek kullanıyorum ama artık Gratisler de bu markayı göremiyorum sanırım bitmiş.
  3. ROSENSE GÜL KREMİ TESTERİ:Bu ürünü çok sevdim.Sanırım tüm Rosense ürünlerini çok sevdim.Benim cildime çok iyi geldiler.Bu ürünün de yazısını yakında yazacağım.
  4. ROSENSE PEELİNG:Bu ürüne bayılıyorum.Çok fazla testerim vardı baya da  kullandım.Deneyin kesin seversiniz.
  5. ROSENSE NEM MASKESİ: Rosense peelingle bunu set olarak kullanıyorum ve bu ikiliye bayılıyorum.
  6. RİVAL DE LOOP CC CREAM:Rival de loop krem seti aldığım zaman içinden çıkmıştı kullanmaya çalıştım ama en açık rengi bile bana baya bir koyu ve turuncu bir ürün sevmedim tam botunu almam herhalde.
Şimdi de ailemin yanında bitirdiğim ürünlere geçelim:
NİSAN AYI BİTEN ÜRÜNLERİM VE ÇÖPE GİDENLERİM
  1. BENRİ ALEO VERALI VÜCUT LOSYONU:Devasa boyutuyla geç kavuştuğum ama erken kaybettiğim bir ürün oldu kendisi, bayılmıştım.Yenileri çıktı dendi sonrada onlarda piyasadan toplandı.Şimdi yoklar keşke geri gelseler.Keserek kullandım sonuna kadar sömürdüm.
  2. ARKO NEM SOFT TOUCH KREM 300 ML: Arko kremlerini severek kullanıyorum.Bu buğüne kadar kullandığım en hafif yapılı krem oldu.Su bazlıydı.Kışın kullanmam ama yazın alınabilir.
  3. ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN:Sevmedim,Çok sıvı yapılı,saçımı arındırmasını da beğenmedim.Tekrar almam.
  4. VİKS: Sinuzitim için kullanıyorum.Sinüsleri açıyor ve baş agrım azalıyor.Çok yorgun olduğum da ayak tabanıma da sürüyorum.Çok yogun mentol içerir bilğinize.Eczaneler de satılıyor benimkisi.
  5. THALIA KOZMETİK PİRİNÇ SABUNU:Henüz yazısını yazamasam da severek kullandığım ve bitirdiğim bir sabun oldu.Kokusuna aşık oldum esmen.Yüzüme hafif bir parlaklık da katkı sanki.Bende ki tester boydu.
  6. THALIA KOZMETİK ARGAN SABUNU:Bu kadar kısa sürede bitmesine şaşırdığım ve üzüldüğüm bir sabun oldu.Bu ürünü ben saçım da kullandım ve sevdim.Normal bir şampuan gibiydi diyelim.Yaglandırmadı ama yagı da almadı.Saç boylarımı güzel bir yumuşaklık katkı.Bunun da kokusu çok güzeldi.
  7. PERLODENT MED SENSİTİV DİŞ MACUNU:Benim sevmediğim ama ailemin bayılarak kullandığı bir macundu.Bu indirimlerde bu ürünlerde indirim yoktu.Olsaydı kardeşime tekrar alacaktım. Ğerçekten de hassasiyeti azaltıyor ama benim diş etlerim de soyulma yaptı.
  8. DİA DİŞ MACUNU:Dialar kapanalı ne kadar oldu siz düşünün temizlik sırsında bulundu.
Benim bitenlerim bu kadardı.Çoğunun yazısını yazdım blog da aratabilirsiniz.Ürünlerle ilğili yada başka bir konuyla ilğili sorunuz olursa seve seve cevaplarım.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

BirHayatBirFeride dedi ki...

55 li günlük pedi bir sene de nasıl bitirdiniz yahu :) ben molped 60 lıyı 1 ayda bitiriyorum.O zaman yeni alışveriş zamanı.Sevgiler

İnci Çelik dedi ki...

Maşallah ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin canım. Hadi gelsin yenileri bakalım.