6 Mayıs 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 97:DOVE YOGUN BAKIM EL KREMİ

Merhaba canlarım

Havalar iyice ısınmaya başladı ve bahar kendinini gösterdi.Bu güzel havalarda dışarıda dolaşmak yumuşacık ellerle yumuşacık saçları yüzümüzden ayırıp güneşi hissetmek ne güzel olurdu.Tabi yumuşacık ellere sahip olsam ve gezecek kadar vaktim olsa. Gezemesem de ellerimin kuru olması beni iyice sinirlendirmeye başladı.Kuruluğu almak için sürekli el kremi kullanıyorum ve değişik el kremleri deniyorum. Kuruluğun nedeni sürekli ellerimi yıkamam ama bunun için yapacağım bir şey yok ne yazık ki.(malum sağlık çalışanıyız)Ben de el kremlerine abandım. Buğün de size eskiden sürekli kullandığım ve şimdi de yeniden alıp biraz nostalji yaptığım bir kremden bahsedeceğim.Umarım hoşunuza gider.Hemen başlıyorum;





Dove kremlerinin bu boyutu bence tam bir klasik.Hayatı boyunca bu kremi denememiş kimse yoktur herhalde.Ellerimin çok kuru olduğu bu dönemde markette dolaşırken bu remi gördüm ama evdeki krem stoğumu düşünüp "Kısım sen ne yapıyorsun kremler bitmeden olmaz" dedim ama kasa da belli bir alışverişe 1TL fiyata olunca kasiyer kızda alın diye ısrar edince aldım ve iyi ki almışım dedim.Son zamanlarda bir ALIŞVERİŞE HAYIR sloganına sahibim ama uyup uymadığım tartışılır bu küçük üründe bu diyeti bozmam herhalde dimi ?

Dove ürünlerini severim genelde.Şampuanlarıyla pek anlaşamasak ta kremleri çok güzel.Sabunlarına diyecek lafım bile yok zaten.Ne zaman bir Dove ürünü alsam BIRAK SANA DOVE BAKSIN diyorum o şarkı iyi oldu reklamları için.Bu kremin de büyük boyu olsa da bu boyu bana daha sıcak ve işe yarar geliyor.30 ml ve 12 ay kullanım ömrü var.Daha ne olsun.Zaten uygun da fiyatı var.
DOVE YOGUN BAKIM   EL KREMİ
Ürünün kabını çok sevdim.İçindeki ürün bitince Rosense kremlerimi içine boşaltacağım.Kokusu olmayan bir ürün.Ben bu ürünü lisede falan çok sık kullanırdım benim için tam bir klasiktir.


Ürünün yogun bir kıvamı var. Yaglı bir krem.Eger çok kuru cildiniz yoksa sıkıntı yaşarsınız.Buna ragmen emilimi kolay ve kısa sürede verdiği nemlilik harika.Ellerimi son derece güzel nemlendiriyor ve az bir miktarı bile yeterli geliyor.

Eger sizde benim gibi  kuru ellerden şikayetçiyseniz bu ürüne göz atın derim.Verdiği nemlilik hissiyle gönlünüzü kazanabilir.Benim severek kullandığım bu kremler ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

merhaba canım güzel yazmışsın da ben şu döve kremlerini kullanmayalı baya zaman oldu kokusunu beğenirdim:)

Unknown dedi ki...

Merhaba bloğunu yeni keşfettim ve yeni yazıların için takibe aldım:) Bana da beklerim :)
http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/