30 Mayıs 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 105:AGONİST SAÇ ARINDIRICI DETOX ETKİLİ SAÇ ŞAMPUANI

Merhaba güzellikler
saç bakımı
AGONİST SAÇ ARINDIRICI DETOX  ETKİLİ SAÇ ŞAMPUANI

Buğün size yazısını uzun zaman önce yazmam gereken ve neredeyse bitirdiğim bir üründen bahsedeceğim.Saç bir kadının/kızın olmazsa olmazıdır, onun tacıdır.Bizde bu nedenle saç ürünlerine servet ödüyoruz ve bu konuda ürün denemeyi seviyoruz(ben seviyorum )
Buğün bahsedeceğim ürün ise saç arındırma konusunda harika ve detox etkili bitkisel moleküler içeren bir saç arındırıcı şampuan.Harika kokusnun yanı sıra temizlemesine ve yagdan arındırmasına da  bayıldım.




Benim ince telli saç uçları kuru dipleri yaglı bir saçım var ve bu ürün benim saç diplerimde ki yaglanmayı azalttı.Yagı çok güzel arındırdı ve saç uçlarımı da bu tarz arındırıcı şampuanlara oranla kurutmadı.Saçlarımı kabartmadı  yada sertleştirmedi. Çok severek kullandığım bu şampuanı hatada 1 kez  kullanarak saç bakım rutinime ekledim.





Ürünün içinde bitkisel moleküller var ve bunu ürünü kullanırken kokusundan anlıyorsunuz.(bitki bitki kokuyor ama agır degil kesinlikle).Ürünün ambalajını da çok sevdim.Bu tarz kapaklı şampuanları kullanımda çok pratik buluyorum.
AGONİST SAÇ ARINDIRICI DETOX  ETKİLİ SAÇ ŞAMPUANI
Ürünün rengi bu şekilde.Çok sıvı olmamakla birlikte çok da koyu olmayan orta sıvılıkta bir kıvamı var.Çok güzel kokusunun yanında çok da güzel köpürüyor ve saçı temizliyor.
Kuafor malzemeleri satan yerlerde rahatlıkla bulabileceğiniz bu şampuanı yaglı bir saç derisine sahip bireylere öneririm.Bu ürünle tanışmamı ve denememi sağlayan AGONİST FİRMASI'na çok teşekkür ederim.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: