20 Ocak 2015 Salı

BİRAZ SERZENİŞ :PTT KARGONUN GELMEMESİ VE PERSONELİN BİLGİSİZLİGİ

Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir ben biraz yorgun ve çokça kızgınım.Yaklaşık 25 gün önce size ebay alışveriş yazımı yazacağımı söylemiştim.Beklediğim 4  küçük siparişim  olduğu için yazıyı erteliyordum.Baktım ürünler gelmiyor bende satıcıyla irtibata geçip ürünün elime ulaşmadığını söyledim ve 2 tanesi parayı iade etti bir tanesi de ürünü tekrar kargoya verdi.Bir satıcım ise 7 gün daha bekleyin yine gelmezse paranızı iade ederiz dedi. (PAZAR GÜNÜNÜ BEKLİYORUM).Küçük diyorum alışverişimi çünkü hem aldıklarım hem de verdiğim ücret küçüktü.4 ürüne yaklaşık 2 dolar vermiştim.(1 tane bileklik,1 tane yüzük,bir kolye ve bir tane kartvizit cüzdanı)Ben satıcılarla irtibata geçtikten bir gün sonra ptt tarafından şahsıma telefon geldi."Yurt dışından siparişiniz varmış ama adres bulunamadığı için buraya geldi gelin ve alın "  diye ve ben bu sabah PTT şubesinin yolunu tuttum.Vardığım da saat 12 idi.12:30 da yemege çıkması gereken personel çoktan yemege çıkmıştı.Kalan personel sırf ilgilenmemek için beni oradan oraya gönderdi ve 1 saat masadan masaya dolaşmanın sonunda aldığım sonuç elimde kargo numaram olmadığı için bakılamayacağıydı.Sonuçta beni aradınız isimden vb şeyle sistemden bakamaz mısınız dediğim de ise yurt dışından almasaydınız buranın suyu mu çıktı ibaresini de içeren biraz küçümser tavırlı bir nutuk oldu.Ve bırak sistemden taratmayı sandalyeden bile kalkmadı.Benim param satıcılar tarafından  iade oldu ama PTT beni kaybetti.Yurt dışı alışverişini çok çeşit olduğu ve ucuz olduğu için yaparım ama PTT kargoyu tercih etmem normal hayatımda.Bir azar işitmediğim kaldı personelden. Daha Çin'den gelen siparişim kargoya takılmadan ilçeme kadar geldi ama PTT şubesinden eve Gelemedi. Bir hizmet rezilliği daha deyip başka da bir şey demiyorum.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Daha da söylerim ama ağzımın / elimin bozulmasını istemiyorum.İşini yapmayan insanlarla dolu bir memlekette yaşıyoruz.yaşıyoruz. Çogu  kişi işi bilicen işe gitmeyecen düşüncesini paylaşıyor.Onlar yüzünden işini adam gibi yapanlar da gözükmüyor.

Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve hoşçakalın.

Hiç yorum yok: