6 Ocak 2015 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 60:NEA SOFT EL VE VÜCUT KREMİ

Merhaba herkese
Karlı ve soğuk bir salı gününde sizlerleyim.Hava o kadar kötüydü ki okullar tatil edildi.Hoş benim okulla bir ilgim olma sa da tüm aile  hep birlikteydik.Yani güzel bir gündü.
Camdan yagmurun yagışını/karın yağışını izlemeyi her  zaman sevmişimdir Ruhumun dinlendiğini ve huzur bulduğunu düşünürüm.Şu anda dışarı da lapa lapa kar yağıyor.Elimde sıcak ve bol tarçınlı salebimi içerken bloga yazı yazayım diye düşündüm ve buradayım.
Telefonum da kaçak varmış o nedenle  şu anda tamir de  olduğu için ;yeni instagrama resim yükleyemiyorum.Bu güzel kar manzaralarını ve soba üzerinde pişen kestane görüntüsünü paylaşmayı çok isterdim.Olmadı umarım telefonuma kısa sürede kavuşurum :(:(:(

Bu yazımda sizlere soğuktan çatlayan ellere çare sunacağım.Benim severek kullandığım ve bitirdiğim bu ürünü sizlere anlatacağım için mutluyum:)
NEA SOFT EL VE VÜCUT KREMİ
Nea soft markası Bim'e özel bir marka.Bu ürün olmasa da markanın başka ürünlerini her magaza da bulabilirsiniz.Kolay ulaşılabildiği ve memnun kaldığım için yazmaya karar verdim.Her magaza her yerde yok ama Bim her yer de var.Zaman zaman bu şekilde marketlere keşfe çıkmayı ve başarılı/başarısız ürünlerini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Umarım yapabilirim ve sizlere faydası olur.


Ben bu ürünü geçen yıl 14 Şubat için gelen özel ürünler arasında aldım.Yani her daim bulunabilen bir ürün değil.Ama bu pamuklu olanın tüp şeklinde olanını birkaç magaza da gördüm.Sanırım kavanoz olarak gelmesi özellik katıyordu.

Kremin yapısına bayıldım. Arko'nun yarısı kadar yaglı yapıda ama aynı koyulukta bir krem.Az bir miktarı bile ellerinizi yumuşacık yapıyor.Orta yaglı bir yapıda olduğu için emilmesi az zaman alıyor ama buna değer.Verdiği nemlilik kalıcı.

Ben bu üründen çok memnundum.Tekrar görürsem alırım.100 ML boyutuyla 3 TL gibi bir fiyata denk geliyor olması lazım.Elimde ki kremler bitince Nea soft markasının salatalıklı olanını almayı düşünüyorum.

Kış mevsiminde olduğumuz için ve kremden zarar gelmeyeceğinden dolayı İlk Bim'e girdiğinizde bir tane alın deneyin derim.En kötü ihtimalle ayak kremi yaparsınız.Ama ben seveceğinizi düşünüyorum.3-5 çeşiti olan bir marka size uygun olan bir tane bulacaksınız.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

MAKYAJ FORMULLERİ dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık