4 Ocak 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 59: ESSENCE SUN CLUB ALL-IN -ONE BRONZİNG HİGHLİGHTER



Merhaba herkese;
Bu yağmurlu   pazar gününde sizlere severek kullandığım bir aydınlatıcı/fardan bahsedeceğim.Dışarı da resmen gök yarılmış ne yagmur be.Durmadı gitti.Neyse yağmur berekettir ama dışarı da olanlara Allah kolaylık versin ne diyeyim.Biz ürünümüze geri dönelim.
 ESSENCE SUN CLUB ALL-IN -ONE BRONZİNG HİGHLİGHTER
Essence markasını severek kullanıyorum.Bu aralar yeni çıkardığı seriye de bakıp duruyorum ama aldığım yılbaşı kararı yüzünden alamıyorum:((tut kızım kendine elbet indirimde bulursun yoksa almazsan da olur ne gerek var :( ...)
Bu ürünü de alalı baya oldu.Günlük hayatta tam bir ev kızı olduğum için(diplomalı işsizler ordusunun üyesiyim maalesef) makyajı dışarı çıkarken yapıyorum.Yani makyaj malzemelerim çok nadir kullanılıyorlar ama bu ürünü çok sık kullanıyorum.




Benim özellikle far olarak kullandığım bu ürün tam bir paket ürün.İçinde ne ararsan var.Koyu kahve rengi olan kısmı far olarak kullanıyorum.Islak olarak kullanımı da güzel oluyor.Harika bir parlaklık veriyor.
İçindeki en açık renk tam bir şampanya renkli aydınlatıcı.Özellikle göz pınarlarıma harika bir aydınlık veriyor.Orta tonlarda ki renkle de göz kapağının orta kısmına uygulayıp harika bir göz makyajı elde ediyorum.
Orta seviye de  kalıcılıgı olan bir ürün.Altına far  bazı uygulayınca kalıcılığı kesinlikle artıyor ve 8 saate kadar göz de kalıyor.
Benim 3,75 TL'ye aldığım bu ürünün iki rengi  var ve bende ki rengi 02 sun glow. Eğer 01 rengini de bulursam alacağım bir ürün.Ben bu ürünü renklerini karıştırıp allık olarak uygulamadım ama deneyen arkadaşımda hoş bir allık rengi oldu.Altına baz uygulayınca da 4-5 saat allık olarak kaldı.Eger bronz tonlarda parlak bir allık arayışındaysanız  bu ürünü deneyebilirsiniz.
Ürünün vücut için kullanımı da var.Özel günler de dekolteye veya kollarınıza uygulayabilirsiniz.

Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Artık instagram hesabım da var.Üye olarak beni destekleyebilirsiniz.Desteklerinizi bekliyorum.
Adım :evintekkizimona
Twitter:twitter.com/senbenvehayatbl
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com

4 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili blogger, Essence urunlerini çok severek kullandigim bir marka. Ozellikle disi pembe ve siyah olan 2 maskarasina bayiliyorum.
Zaten takipteydim seni, bana da beklerim, sevgiyle kal!
Sulti's
http://asulti2000.blogspot.fr/

Adsız dedi ki...

takipteyim,sizi de beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

Adsız dedi ki...

http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

mavii dedi ki...

merhaba cnm sanada mutlu bir sene geçirmeni dilerim sevgiler