22 Ocak 2015 Perşembe

GÜNÜN OJESİ 3:PASTEL NUDE SERİSİNDEN MOCHA

Herkese merhaba;
Yeni bir yazıyla daha karşınızdayım.Sizlere eskiden de almayı sevdiğim ama sürmeye korktuğum ojelerle ilgili bir yazı yazacağım.Bildiğiniz gibi makyaj koleksiyonumu part part çekmiştim ve elimdeki ojeleri de part 3 de göstermiştim.Eğer izlemediyseniz ve izlemek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.Hem ürün yorumlamayı sevdiğim için hem de ojelerimi ayrıntılı göstermek için böyle bir yazı dizisi hazırlamaya karar verdim.Daha önce Flormar'dan QD01 ve RdeL young'dan FİREWORKS adlı ojeleri yorumlamıştım.Buğun de sizlere son zamanlarda iyice kafaya taktığım Nude ojelerimden Mocha'yı yorumlayacağım.Umarım güzel ve bilgilendirici bir yazı olur.

Ojenin bu şekilde hafif gri-lila-kahve arası bir rengi var.Çok tatlı bir renk ve tırnaklarda çok doğal duruyor. Saglıklı bir görüntü meydana getiriyor.
Benim şu nada tırnagım da tek kar uygulanmış hali var ve ben tek kattaki halini de sevdim.2.katta şişedeki rengi alıyorsunuz.Ürünün en güzel özelliği ise opaklıgı ve kapatıcılığı tek katta bile tırnagın üzerini kapatıyor ve  çizgileri belli etmiyor.Genelde bu kadar açık tonlarda bu kadar kapatıcılık söz konusu olmaz ama bu ürün gerçekten kapatıcılıkta ileri seviyelerde.


Ürünün fırçası da çok kalın olmasa da kalın yapıdaki bir fırça.2 seferde tüm tırnağı kaplıyor ve kullanımı bence çok kalın fırçalara göre daha kullanışlı.
Pastel ürünlerde ki genel durum bunda da söz konusu yani.Kalıcılık harika.3.gün bugün ve tek kat uygulamama ve üzerine her hangi bir ürün kullanmama rağmen bir bozulma olmadı ojem de.Ama biraz geç kuruyan bir oje.Eğer benim gibi hızlı kuruyan oje seviyorsanız sıkıntılı bir durun.2-3 dakikada kuruyor ama bu süre de benim için biraz uzun.(sabırsız bir insanım ne yapayım)Nude ojelere taktığım içim diğer nude ojeleri de alacağım.Şu anda elim de bir  tane de ROSE adlı ojesi var bu serinin.Brush,caramel,naked almak istediğim ojelerden.Umarım kısa zamanda onları da alabilirim.
PASTEL NUDE SERİSİNDEN MOCHA
Ojenin şişede duruşu bu şekildeydi.Bu ojenin sevdiğim bir özelliği de rengin içinde hafif simlerin -ışıltı-parıltı vb olması.Ben ojenin içinde ufak parıltı olmasını seviyorum.Bu da rengi diğer renklerden ayırıyor bence. Bu ojeden bir tane de sizin için almıştım.İleri ki çekilişlerde sizlerin de denemesini istedim.
Ojenin fiyatı 2,5-3 TL arası olması lazım.Eğer nude ojelerden hoşlanıyorsanız bu renge de bir hak verin derim.
Benim şimdilik söyleyecekleri bu kadardı.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

denizzeynep dedi ki...

Ben genellikle ojede koyu renk sevsem de bu doğal ve sağlıklı görüntüyü de çok beğendim..

http://medyadergisi.blogspot.com.tr/
www.ankaraetkinlik.com/
http://denizzeynep.blogspot.com.tr/