29 Ocak 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 70:DERMOKİL PAPATYA VE KİL ÖZLÜ EL KREMİ

Merhaba arkadaşlar
Yeni bir yazıyla karşınızdayım. Bugün sizlere özellikle  kışın sıklıkla kullandığım ama yazın da kullanmayı sevdiğim el kremleri koleksiyonumdaki kremlerimden  birinden  bahsedeceğim.
Çok kuru bir cildim var.Nemlendirici kullanmadığım zamanlarda pul pul dökülen ve kaşınan bir cilt..Özellikle bacaklarım ve kollarım  çok kuru.Ellerim  de suyla çok temas ettirdiği  için haliyle çok kısa sürede kuruyor.Ben de evde,okulda,otobüste kısaca her yerde ellerimi kreme buluyorum. Kremlemediğim zaman hemen çatlıyor.Bugün bahsedeceğim kremi de çok severek kullandığım için 3 tane almıştım ve 3'ü de bitti.Artık yazısını yazayım dedim.
DERMOKİL PAPATYA VE KİL ÖZLÜ EL KREMİ
Dermokil markasının bu aralar çok fazla ürününü deniyorum.Şampuanını çok severek kullandığım için 2014 yılının favori şampuanıydı benim için.Daha önce toniğini kullanmıştım ama ondan nefret ettim :)Dermokil markasının ürünlerinin içinde adı üzerinde kil var :)Killi bir ürün aslında cildi kurutması gerekirken bu ürün inanılmaz güzel bir nem veriyor.Bunun nasıl olduğunu bir türlü anlamış değilim hala:)
Bu krem resimlerden de anlaşılacağı gibi çok küçük bir krem;20 ml boyutu var ve tam çantaya at çık.Az bir yer kaplıyor çantada ve neredeyse her kasa yanında bu tarz küçük boy kremlerden bulabilirsiniz.Ben bu kremi HAKMAR'dan almıştım.Aldığım zaman şampuanın verdiği güzel etki nedeniyle 3 tane birden almıştım.Sıkıldım ama daha sonra tekrar alabilirim.



Ürün losyon kıvamında bir ürün ve çok kolay emiliyor.Az bir miktarı yeterli geliyor  ve  küçük bir ürün olmasına rağmen bu özelliğinden dolayı uzun da bir süre gidiyor.
Ürünün içinde papatya özü var.Papatya en sevdiğim çiçeklerden biridir ama bu kremin içinde kil ile birleşince ortaya çıkan kokuyu sevmedim.Çok kalıcı olmayan anlık bir koku olsa da ben sevmedim bu ürün kokusu.Belli bir tarifi olmasa da kokunun killi bir koku içte.Siz anlayın.
Ürünün emilimini çok sevsem de kokusu nedeniyle benden 5 üzerinden 4 aldı ve elimde yeteri kadar krem var ama ihtiyaç anında tercih edilebilecek bir krem oldu benim için.

Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı umarım hoşunuza gitmiştir.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

1 yorum:

BlogMonster dedi ki...


Takipçi mi satın al almak istiyorsunuz sizde instagram takipçi satın al bağlantılarından takipçi satın alabilirsiniz:

takipçi satın al