27 Ocak 2015 Salı

TAG:RUJ BAĞIMLISI :) :) :)

Merhaba herkese
Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım.Bu yazım son zamanlar da başta Youtube olmak üzere tüm sosyal paylaşım sitelerinde popüler olan bir tag ile ilgili olacak.Bu tagı "DENİZİN PAYLAŞTIKLARI"adlı youtube kanalının sahibi Deniz başlattı ve başta büyük youtube ve blogger olmak üzere neredeyse herkes yaptı.Sanırım artık taglanacak kimse kalmadığı için son çekenler :"Çekmeyen herkesi taglıyorum" demeye başladılar.Bunlardan birini üzerime alınıp  bu tag yazısını ve videosunu hazırladım umarım hoşunuza gider.(keşke biri de beni taglasaydı demedim değil buradan duyurulur)
Ben de başta Şeker makyaj olmak üzere çekmeyen ve yazmayan herkesi taglıyorum.Klavyeniz el verdiğince yazın :)
 TAG:RUJ BAĞIMLISI :) :) :)
Gelelim sorularımıza.8 adet soru ver ve ben sorulara kendimce cevaplar verdim.

1:FAVORİ LİP BALMIN NEDİR ?


Şu anda NİVEA ESSENTİAL CARE LİP BALMINI kullanıyorum.Ama benim favori lip balmım yine Nivea markasından.NİVEA MED PROTECTİON spf 15 içeren bu lip balmı severek kullanıyorum.
NİVEA MED PROTECTİON

2:EN ÇOK GÖZE ÇARPAN KIRMIZI RUJUN HANGİSİ?

Ben koyu bir dudak rengine sahibim.(koyu pembe)Bu nedenle rujda da koyu renkleri tercih ediyorum.Kırmızıya çalan pembeler,bordalar benim severek kullandığım rujlar.İçlerinde en çok göze çarpan ise ESSENCE LONG LASTING 14 NUMARA ADORABLE MATT adlı ruj.
 ESSENCE LONG LASTING 14 NUMARA ADORABLE MATT
Pembe alt tonlu bu kırmızı ruju severek kullanıyorum ve ne zaman sürsem biri mutlaka rujumu soruyor.Bu rujun yazısını yakın zamanda blog da bulacaksınız.

3:EN İYİ PAHALI VE UYGUN FİYATLI RUJLARI  HANGİLERİ ?

Benim ruj koleksiyonumun büyük bir çoğunluğunu  uygun fiyatlı rujlar oluşturuyor.Bir de ben o uygun fiyatlı rujları indirim de alınca tadından yenmeyen bir şey oluyor.
Benim koleksiyonumdaki en pahalı rujum:indirim olmadan ve ilk çıktığı zaman aldığım için; AVON LUXE PİNK RUFFLES adlı ruj.Güzel bir nar çiçeği olan bu ruju severek kullanıyorum.Ambalajına hastayım.Ben aldığım zaman  25 TL gibi  bir fiyatı vardı.
AVON LUXE PİNK RUFFLES

Koleksiyonumda ki en uygun fiyatlı ruj ise Rossmann'lar da satılan ve benim 9-10 rengine daha göz koyduğum RİVAL DE LOOP markasına ait 100 numaralı ruj.Mat yapıdaki  bu ruju severek kullanıyorum.Normal fiyatı da 7-8 TL olan bu ruj indirimde 3,5 -4,5 TL arası bir fiyata denk geliyor.
RİVAL DE LOOP 100 
Severek kullandığım bu gül kurusu-kahve alt tonlu Nude ruju bu renk bir ruj arayanlara şiddetle tavsiye ediyorum ve yazısının kısa zaman içinde blog da olacağının haberini veriyorum.

4:EN ÇOK SEVDİĞİN MAC RUJUN HANGİSİ?

Benim hiç MAC rujum yok almayı da istemiyorum.Ama gün gelir de almaya karar verirsem DİVA adlı ruju alırım.

5:EN ÇOK HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIĞIN RUJ HANGİSİ ?

Buna düşünmeden cevabım ORİFLAME AMAZİNG PEACH adlı ruj olur.Benim dudaklarım koyu renkli  olduğu için açık renk rujları kendime yakıştırmıyorum.Bir de simli olursa berbat bir hay alıyor.Bu ruju Ocak ayı favorilerim de gördünüz ama orada lip gloss olarak kullandığımı söylemiştim.Rujdan çok lipgloss bence.
ORİFLAME AMAZİNG PEACH
Bu rujla ilğili ayrıntılı yazımı yakın zamanda  yazacağım ama şunu söylemem lazım dudaklarıma  soluk ve simli bir görüntü veriyor

6:DUDAK KALEMİ EVET Mİ HAYIR MI?

Bu soruya cevabım özel günlerde evet normal günlerde hayır.Sürmeye üşeniyorum çünkü.Elimde iki tane dudak kalemi var zaten ama daha almam lazımmış onu anladım.

7:EN ÇOK SEVDİĞİN LİP GLOSS HANGİSİ?

Ben pek lip gloss sevmem.Parlaklar ve yapış yapışlar ama ESSENCE XXXL LONGLASTİNG MATT EFFECT lip glosslarına bayıldım.Matt yapıda olması ve yapışmaması en  çok sevdiğim özellikleri..Bende ki 06 :soft nude rengi ve indirimde diğer matt effectli lip glossları da  almayı planlıyorum.
essence beauty blog
ESSENCE XXXL LONGLASTİNG MATT EFFECT 06 
Çok yumuşak ve dogal bir duruşu var.Duruşunu ve karamela  kokusunu çok seviyorum.Yazısını yakın zamanda blog da yazacağım.

8:PAYLAŞMAK İSTEDİĞİNİZ EKSTRA BİR BİLGİ VAR MI?

Ever var. Eger sizde benim gibi koyu rujları ve matt rujları seviyorsanız dudaklarınızın bakımını ihmal etmemelisiniz.Koyu ve matt yapıda ki  ürünler dudağı inanılmaz kötü gösteriyor eğer dudaklarınıza peeling yapmaz ve nemlendirmezseniz.Özellikle kışın dudak peelingi yapmayı ve dudaklarınızı nemlendirmeyi unutmayın.(dudak peelingi videoma buradan ulaşabilirsiniz)

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Sizi TAG:RUJ BAĞIMLISI  adlı videomla baş başa bırakıyorum.Sonraki yazıma/videoma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

4 yorum:

Kızsal Şeyler Blog dedi ki...

Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

Unknown dedi ki...

Iadeyi ziyarette bulunuyorum ve sayfanizda gezinirken rujlar ile ilgili yaziniza gözüm carpti. Ben yakinda en sevdigim rujlar ile ilgili makale yazmayi planliyorum ve o yönden sizinkileri merak ettim. Kaleminize saglik,güzel yazi olmus :)

Beauty beybi dedi ki...

güzel bir yazı olmuş.)

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Keyiflli bir paylaşım olmuş.Ben de ruj severim hem de koyu renkli..Sevgiler..