12 Ocak 2015 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 63:ESSENCE QUATTRO FAR PALETİ 05 (TO DİE FOR)

Herkese merhaba
Soğuk ve karlı bir günden daha sizlerleyim.Hava pazar günü ne kadar güzelse buğün o kadar kötü.Kar yagıyor ayrıca  hava da  karardı.Gökte gürlüyor buda beni korkutuyor.İçim kasvetle dalar gök gürlediği zaman.Yağmur yağsa ama gök gürlemese;gök gürlediği zaman sanki bir suç işlemişiz de bize kızıyormuş gibi gelir gökyüzü.Sabahtan beri  hiç durmadı kar lapa lapa yağıyor ve insanın içinden çıkıp oynamak geliyor acaba çıksam mı ?Yazıyı yazıp çıkmaya karar verdim yoksa bu yazı kalır :) Biliyorum kendimi(insanın kendini bilmesi ğüzel bir özellik).Lafı çok uzatmadan yazımızın konusuna gelelim.Yazımız Essence markasının çok severek kullandığım  bir far paleti hakkında olacak. Essence farlarını seviyorum.Benim  şu ana kadar kullandıklarım içinde sorun yaşadığım olmadı.Fiyat performans oranı  harika.



Sanırım quattro farları içinde en çok bilineni bu.Çok dogal renkler içeriyor ve pigmantasyonu harika. Essence çıkardığı her seride mutlaka bir quattro far paleti çıkartıyor.Benim elimde 2 tane quattro far var.09 renginin yazısı burada okumak isterseniz üzerine tıklayın diğer quattro farı da bu 05 renği. İki farı da farklı zamanlarda almış olsam da indirimlerde aldım ve her birine 3,75 TL verdim.Normal halleri de 11 TL olması lazım ama bu parayı hak ediyorlar.
ESSENCE QUATTRO FAR PALETİ 05 (TO DİE FOR)
Farlar yumuşak yapıda ve tek hatta renk veriyor.Koyu renkler tozutma yapmıyor ama açık renklerde ise tozutma problemi var ama  bence az.Farların kalıcılıkları da başarılı. Eger far bazı kullanıyorsanız kalıcılık harika.Beni tüm gün idare ediyor ve eve geldiğim zaman sabah yaptığım gibi duruyor.(göz yapısıyla ve derisiyle de alakalı tabi)

Ürünün koyu renkli olanını gölgelendirme yapmak için çok sık kullanıyorum.Açık kahve rengi ise tüm göz kapağına sürüp çıktığım da oldu,gölgelendirme niyetine kullandığım da.Beyaz olanı aydınlatıcı sütlü kahve rengini de sür çık varı olarak kullanıyorum.Yani bir far paletiyle tüm  ihtiyacımı karşılıyorum. Essence markası Eczacıbaşı tarafından ülkemize getirilen bir marka olduğu için de bana daha güvenli geliyor bilmiyorum.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
Ben şimdi gidip karla oynamaya gidiyorum hoşçakalın.

4 yorum:

Mehtap dedi ki...

Selamlar,
Blogunuza blog keşif etkinliği ile geldim ve blogunuzu takip etmeye başladım bende beklerim :)
http://www.mehtapslifestyle.com/

Bakımlı Ginepig dedi ki...

Merhaba :) Bloğunuza pembemakyajçantam'ın blog keşif etkinliğinden ulaştım ve takibe aldım. Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler :)
bakimliginepig.blogspot.com.tr

bademlebuduk dedi ki...

bu far paletinden bende de var, henüz kullanmadım.

Unknown dedi ki...

Merhaba ben de sizi takibe aldım. Sevgiler:)