22 Ocak 2015 Perşembe

KİTAP PROJECT PAN 2:ŞUBAT AYINDA OKUNACAKLAR

Herkese merhaba
Günün ikinci yazısıyla karşınızdayım.Bu yazım yılbaşında aldığım kararların sonucunda ortaya çıkan bir yazı dizisi.Bildiğiniz gibi (eger yeni yıl için aldığım  kararlarımı okumadıysanız bilemezsiniz haliyle aldığım kararları okumak için de  buraya tıklamanız yeterli) ayda 4 kitap okumayı kendime kara edinmiştim.Bunun içinde şubat ayından itibaren her  ay  okunacaklar ve okunanlar adları altında  videolar  hazırlamaya karar verdim ve Şubat ayıyla başladım bu videolarıma.(OCAK AYINDA KİTAP YETERİ KADAR OKUMADIM VE HAZIRLAMAYI UNUTTUM :) )
Bu ay okumayı planladığım kitaplar;

Resim de 3 kitap görmenize rağmen bu ay 4 kitap okumayı planlıyorum.4. kitabım büyük olasılıkla bir e-kitap. Hadi gelelim kitaplarımıza;



  1. İÇİNDE AŞK SAKLI (JUDİTH MC NAUGHT): Epsilon yayınlarından çıkan bir aşk romanı.Bana hediye edildiğini düşünüyorum.Uzun zamandır kitaplığımda okunmayı bekliyor artık beklemesin.
  2. AZAP (LAUREN KATE):Düşüş serisinin 2.kitabı.Bu seri ilk çıktığı zaman ilk kitabını arkadaşımdan alıp okumuştum.Daha sonra 2 ve 3. kitaplarını aldım ama okumadım. İnteretten baktığıma göre 5 kitaplık bir deriymiş.En azından 4.kitabını e-ktap olarak okuyacağım.
  3. TUTKU (LAUREN KATE ):Düşüş serisinin 3.kitabı.Okunmalı artık.
  4. VURGUN (LAUREN KATE ):Serinin 4.kitabı e-kitap olarak okunacak.
  5. AŞKA DÜŞÜŞ (LAUREN KATE ):Düşüş serisinin sevgililer gününe özel çıkardığı bir kitap.Fazladan okumaya çalışacağım.Bu ay olmasa da gelecek ay okunacak.

Benim okumayı planladığım kitaplar bu şekildeydi.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sizin okuduğunuz kitap var mı?Bana önereceğiniz kitapları ve şu anda okuduğunuz kitabı yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Hiç yorum yok: