15 Ocak 2015 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 64:ESSENCE LONG LASTING RUJ 04 (ON THE CATWALK)

Merhaba yeniden
Bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım.Bugün sizlere son zamanlarda  kafayı taktığım bir üründen bahsedeceğim.
Essence markasını duymayan kalmamıştır sanırım. Rossmann,Gratis,Cose gibi kozmetik mağazalarının dışında bazı bujiterilerde de satılan bir kozmetik  markası.Daha çok gençlere hitap eden ürünler (seriler) çıkarsa da benim severek kullandığım bir çok ruju,maskarası,bazı ve tabi ki ojesi olan bir marka.Uygun fiyatlı bir marka olmasının yanında çok fazla çeşiti olan da bir marka.Sürekli yeni seriler çıkarması da cabası.Ben bu güne kadar indirim yapıldığını görmedim.(200. magaza şerefine gratis yaptı ama ürünleri talan edilmişti onun haricinde indirim yok maalesef)Yeni seri ürünler gelince eski seri ürünleri normalin altında bir fiyata bulabiliyorsunuz ama o da şans tabi ki.(ben 2 quattro farımı da öyle aldım).Bugün de size elime geçtiğinden beri sürekli kullandığım bir rujdan bahsedeceğim.

ESSENCE LONG LASTING RUJ 04 (ON THE CATWALK)

Essence'in bu ruju siyah ambalajlı yani long lasting(uzun süre kalıcı) serisinden.Benim elimde bu rujla birlikte 3 farklı long lasting ruj var ve kalıcılıkları fiyatlarına göre gerçekten uzun süreli.Benim size bugün bahsedeceğim ruj ise;






04 ON THE CAT WALK sanırım bu serinin en popüler rengi.Bordoya çalan kırmızı gibi tarif edilebilir bence.(tarif etmekte kötüyüm biliyorum)
Benim sevdiğim tonlarda bir ruj ve inanılmaz kalıcı çok parlak değil çok da mat değil ama inanılmaz hoş bir duruşu var dudakta.Şunu söylemeden edemeyeceğim rujun üzerine amblem kazınmış olması çok hoş bir hava katmış.Sanırım pahalı markaların yaptığı bu uygulamayı Essence yapınca hoş bir geri bildirim almıştır.
Ayrıca ben ürünlerin numaralarının yanında adlarının olmasını da çok seviyorum.Bu ruju sürdüğüm zaman gerçekten de catwalk dediğimiz yürüyüşü yapıyormuşum gibi havam değişiyor bilmiyorum .(insanın psikolojisiyle alakalı tabi öz güvenini arttırıyor sanki)




Rujun sürümü inanılmaz rahat.Ben genede tek kat sürüp parmağımla dağıtarak kullanıyorum.24 ay ömrü olan bir ruj olmasına rağmen o süreden önce biteceği  kesin.Sizde bu tonlar da bir ruj arıyorsanız Gratis/Rossmann/Cose kozmetik mağazalarının  Essence standına bakabilirsiniz.Benim bildiğim Long  lasting serisinin 15 rengi var ve fiyatları 8,5 TL.Size uygun olan bir reni bulacağınız kesin.Bu fiyata değen bir ürün olduğunu garanti ederim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı. Eger youtube kanalımda ki çekilişe katılmadıysanız katılmak için buraya tıklayın
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

3 yorum:

Sosyal Medya Kafe dedi ki...

Merhaba:)
Blogunuzu pembe makyaj çantam blog keşif etkinliğinden takibe aldım.Blogumda daha önce başlatmış olduğum blog keşif etkinliğimde görüşmek dileğiyle....
http://www.sosyalmedyakafe.com/2014/12/blog-kesif-etkinligi-bloglar-listesi.html

Unknown dedi ki...

Merhaba, blogunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm takibe aldım. bana da beklerim: http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

Funda dedi ki...

Merhaba canım makyaj fikirlerini senden okuyarak öğreneceğim sanırım:) Bu ruj fiyatının ucuz olduğunu da varsayarsak çok hoş bence..