2 Ocak 2015 Cuma

GÜNÜN OJESİ 1:FLORMAR QUICK DRY SNOW WHİTE(QD01)

Merhaba canlar
Buğün size daha önce yazmadığım bir yazıyla karşınızdayım.Daha önce ne youtube kanalım da ne de blogum da oje/nail art tanıtmadım/yapmadım.İstedim ama yapmak fırsat olmadı bir türlü.Yeni yıl da gelince bu tarz yavaş yavaş ilgi duyduğum şeyleri sizlerle paylaşayım dedim.
Şuna açıklık getirmeliyim.Tüm bu oje/nail art olanlarına tamamen yeniyim ve acemiyim.Yani yaptıklarımı /yaşadığım tecrübelerimi sizlerle paylaşacağım.Zaten blogu da bu amaçla açtım.Benim gibi yeni makyaj yapmaya, nail arta merak saran kişilere yaşadığım tecrübelerimi anlatmak ve ürünlerle ilgili bilgilerimi/yorumlarımı paylaşmaktı amacım.

Bugün de size bir oje yorumlayarak bu yazı dizime başlamak istedim.

Ojem saflığın ve yeni başlangıçların rengi beyaz ve sevdiğim markalardan flormar'dan  olacak.
FLORMAR QUICK DRY SNOW WHİTE(QD01)
Flormar markasını seviyorum.Eskiden daha uygun fiyatlı iken artık kalitesiyle birlikte fiyatı da arttı.Ama sık sık indirime giriyor takip edilmesi gerek yani.
Quick Dry serisi 60 saniye de kuruma vaat eden bir seri.Artık ojelerin bu tarz kısa sürede koruma vaat etmesi moda oldu. Rimmel markasının da böyle bir serisi olması lazım.
Benim kısa sürede kuruma vaat eden tek ojem bu.Bunu da arkadaşım hediye etmişti.(yazısı burada,videosu şurada)Elim de beyaz oje olsun nail art yaparken kullanırım demiştim.Sag olsun hatırlayıp bana hediye etti:) (thank you ) Ama ben bu ürünü hiç ama hiç SEVMEDİM.
FLORMAR QUICK DRY SNOW WHİTE(QD01)
Kısa sürüde kuruma vaat eden bir oje olmasına ragmen kuruması normal zamanda.Hatta bazı FLORMAR ojelerime göre biraz geç bile kuruyor.Adı snow white yani kar beyazı adını bence hak ediyor ama rengi kaç katta alıyorsun kaç katta tam kapatıcılık sağlıyorsun o ayrı mesele tabi.
FLORMAR QUICK DRY SNOW WHİTE(QD01)
Oje sürmeyi pek beceremem her zaman dışına taşırırım.Sonrasın da düzeltiyorum kulak çubuğuna aseton damlatarak yani tırnak kenarları benim hatam.:(
Oje kapatıcı değil derken bunu demek istedim.Elimde 2 kat sürülmüş hali var.Hala da bir bütünlük yok.3-4 kat sürmek gerekiyor.Benim gibi ojeyi seven ama sürekli ojeli gezmeyen biri için 2 kat oje sürmek bile sıkıntıyken bunu varın siz düşünün.Arkadaşımla birlikte ilk denememiz de o da şaşırdı canım ne kadar özür diledi.(sanki onun suçuymuş gibi kuzum senlik bir durum yok)
Ben bu seriden başka oje almam ama flormar'ın başka ojesini alabilirim hatta alırım.
Benim bu ojeyle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın hoş çakalın.

Hiç yorum yok: