31 Ocak 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 71:RİVAL DE LOOP 100 NUMARALI RUJ

Herkese merhaba
Yeni bir ürün yorumlama yazısıyla karşınızdayım.Bu yazımda sizlere severek kullandığım ve ruj bağımlısı tagım de de uygun fiyatlı favori rujum olarak bahsettiğim bir rujdan bahsedeceğim.
Benim dudaklarım koyu pembe renkli yani açık renkler benim dudağımda çok durmuyor çok fazla da simli/parlak ruj sevmediğim için mat ve koyu renkleri daha çok seviyorum.Açık rujların da kapatıcılık özelliği fazla olanları daha çok seviyorum.Bugün bahsedeceğim ruj da kapatıcılık özelliği çok olan ve mat yapıda bir ruj.

RİVAL DE LOOP markası Rossmann'lar da satılan bir alman kozmetik markası fiyatları da gerçekten çok uygun.Severek kullanıyorum ürünlerini. Rujaları da en sevdiğim ürünlerinden biri.Benim elimde henüz :) bir tane ruju olsa da almak istediğim ona  yakın ruju var.Artık sırayla toplarım.



İlk olarak rujun ambalajlarını çok seviyorum.Siyah ve dayanıklı bir ambalajı var.Kapağında rujun numarası yazıyor.Ve rujun en altında ise tester gibi rujdan az bir miktar var.Bunu ister fırçayla  ruj olarak sürebilirsiniz. Rujunuzu ters bir şekil de koyduğunuz zaman rujun rengini kolayca anlayabilir  ve diğer rujlarınızdan ayırt edebilirsiniz.


Rujun rengi;şeftalimsi,kahverengimsi bir nude rengi.Biraz da kiremit rengi içeriyor sanki.Renk ve  koku tarifinde kimseyi üstüme tanımadığımı daha önce de söylemiştim zaten :(
Benim dudaklarımda çok güzel bir doğal renk oluyor ve ben o halini çok seviyorum.Bu tarz bir nude ruj arayışındaydım ve tesadüf eseri bu ruju buldum.İyi ki bulmuşum.Ruj kabında hafif ışıltılar içeriyor gibi görünse de dudakta parıl parıl parlamıyor.Mat bir ruj ve sert bir ruj.Sürümü benim için kolay ama Wet N Wild rujlar gibi kremsi bir yapıda olmadığı için onlar kadar kolay sürülmüyor. Kalıcılığıysa 4 -6 saat arası benim dudaklarımda.Kuru bir ruj öncesinde dudakların peeling yapılması ve nemlendirilmesi şart.Mat yapıda olan diğer rujlarla aynı özelliklere sahip anlayacağınız. Normal.Normal fiyatı 7-8 TL arasıyken %40-50 indirime giriyor sıklıkla. Eger sevgililer gününde indirime girerse 3 rengini almayı planlıyorum.
Severek kullandığım bu rujun  kullanım ömrü 36 ay.Bu süre içinde biteceğinden eminim.Benim bu rujla ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Herhangi bir sorunuz veya öneriniz olursa yorum bırakmayı yada mesaj atmayı unutmayın.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın  ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

1 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Rengi çok güzel... Blogunu inceledim ve çok beğendim paylaşımlar için çok teşekkürler takibe aldım bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥